Продавець "Техно-Импекс" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
15 відгуків
"Техно-Импекс"
+380668980079
+380 (66) 898-00-79
+380 (99) 906-78-86
+380 (97) 007-50-00
Кошик
  • Ремонт Переднього моста МТЗ-82 Заднього моста МТЗ-80

    • В наявності

    10 100 грн

    +380 (66) 898-00-79
    • +380 (99) 906-78-86
    • +380 (97) 007-50-00
    повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
    У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
    Ремонт Переднього моста МТЗ-82 Заднього моста МТЗ-80
    Ремонт Переднього моста МТЗ-82 Заднього моста МТЗ-80В наявності
    10 100 грн
    +380 (66) 898-00-79
    • +380 (99) 906-78-86
    • +380 (97) 007-50-00
    Купити
    Опис
    Характеристики
    Інформація для замовлення
    Діагностика і ремонт заднього моста трактора МТЗ-80, 82 Демонтаж заднього моста МТЗ-80, 82 виконується з використанням пристроїв і пристосувань: спеціальні сутички, траверси, кранбалки, талі ручні і електричні, які дають можливість зробити правильне зняття та установку, поддомкратити, роз'єднання і розкочування частин трактора. Малюнок 1. Від'єднати від коробки передач від заднього моста До основним операціям – демонтаж заднього моста трактора МТЗ-80,82 відносяться: зняти кабіну (перед тим виконавши демонтаж інших частин, що перешкоджають зняттю кабіни); роз'єднати остов трактора, використовуючи спеціальний стенд, і з допомогою домкратів підняти задні колеса; від'єднати пристрої, які знаходяться у взаємодії з заднім мостом (колеса; коробка передач, карданних і ін) розбирання заднього моста МТЗ-80, 82, і дефектація деталей. Схема заднього моста трактора МТЗ-80, 82 1 і 12 - провідні шестерні кінцевих передач МТЗ-80, 82; 2 - шайба сателіта; 3 - крестовинадифференциала МТЗ-80, 82; 4 - сателіт; 5 - корпус диференціала; 6 - ведена шестерняглавной передачі МТЗ-80, 82; 7 - гайка веденої шестерні; 8 - стопорная пластина; 9 - кришка корпусу диференціала; 10 - конічний підшипник; 11 - болт; 13 - ведена шестерня кінцевої передачі МТЗ-80, 82; 14, 26 та 36 - підшипники; 15 - кришка люка; 16 - корпус заднього моста; 17 - рукав півосі; 18 - з'єднувальний диск; 19 - проміжний диск; 20 - пружина; 21 - диск віджимною; 22 - натискний диск; 23 - піввісь; 24 і 32 - манжети; 25 - кришка; 27 - кришка механізму блокування; 28 - кришка діафрагми; 29 - діафрагма; 30 - перехідник; 31 - блокувальний вал; 33 - кожух; 34 - корпус муфти блокування; 35 - кришка склянки; 37 - стакан підшипників; 38 - регулювальні прокладки; 39 - опорна шайба; 40 - полуосевая шестерня; 41 - ведуча шестерня головної передачі МТЗ-80, 82; 42 - вторинний вал коробки передач МТЗ-80, 82; 43 - кришка заднього моста МТЗ-80, 82. Несправності і ремонт заднього моста трактора МТЗ-80,82 Несправність Демонтаж. Ремонт 1. Під час гальмування трактор відводить убік, збільшення ходу педалі гальма – це результат зносу накладок дисків, порушення регулювання механізму, який управляє гальмами. Перевірити хід педалей, відрегулювати його, він повинен бути дорівнює 70-90 мм (Рис. 2). 2. Слід мастила на внутрішньому ободі колеса або на кришці рукава півосі – втрата еластичних властивостей манжети півосі. Знімається колесо, маточина колеса МТЗ, і кришка рукава півосі. (Рис. 3). 3. Стукіт і шум у рукавах півосей провідних коліс з'являється внаслідок зношеності або руйнування підшипників. Демонтувати колеса, паливні баки, рукави півосей, видалити гідроакумулятор, лівий і правий кронштейн кабіни з гальмівним краном і пневмопереходник. Відвернути кріпильні болти, выпрессовать рукава. Півосі замінюють при зношеності посадкового місця під підшипник 217 до розміру 84, 95 мм, або зношеному шпоночном пазі. (Рис. 4). 4. Нефункціональний механізм блокировкидифференциала МТЗ-80, 82 – через зношеність дисків фрикційної муфти і блокувального валу, чи розриву діафрагми. Зняти кришку муфти і кожух. Якщо товщина з'єднувальних накладок дисків менше 11.8 мм – їх змінюють. 5. Якщо із збільшенням переданого крутного моменту з'являється і посилюється шум, є сліди мастила на задній кришці, то це означає: знос шліців вала і деталей планетарного редуктора, манжет втратив еластичність або зруйнувався. Зняти вал відбору потужності та перевірити його стан: зуби шестерень, переміщення хвостовика вала в підшипниках. При виявленні дефектів деталей, великого переміщення в сполученнях деталях і заїдання валу – ВОМ розібрати, дефектні деталі замінити. Рис. 2. Регулювання ходу педалі гальма МТЗ 1 – вилка; 2 – болт; 3 – контргайка. Рис. 3. Зняття маточини колеса, кришки рукави; спрессовка рукава півосі. 1 - технологічний болт; 2 - корпус рукава півосі. Рис. 4. Зняття склянки пружини механізму посилення в зборі. 1 - інсталяційний болт; 2 - регулювальний болт; 3 - контргайка; 4 - стопорний болт; 5 – важіль. Виконуючи ремонт заднього моста МТЗ-80,82, слід особливу увагу звернути на диференціал. Для розбирання і ремонту диференціала потрібно: разконтрить і відвернути болти (2), рис. 6; (дивитися нижче); зняти кришку (7), опорну шайбу (4), полуосевую шестерню (5), хрестовину (8) у зборі, іншу полуосевую шестерню (5), опорну шайбу (4), опорні шайби (3), сателіти (6) з хрестовини; выпрессовываются провідні шестерні диференціала зі склянок, знімаємо з них підшипники; виймаємо з склянок ущільнювальні манжети; виконати перевірку технічного стану диференціала і деталей кінцевої передачі (у відповідність з даними тех. документації); на робочих поверхнях деталей не повинно бути ніяких дефектів; деталі з дефектами реставрують або вони підлягають заміні; розукомплектування корпусу і кришки диференціала – не допускається; складання диференціала в зворотній послідовності. Диференціал МТЗ-80, 82 в зборі. 1 – контровочная дріт; 2 - болти; 3 – опорна шайба сателіта; 4 – опорна шайба полуосевой шестерні; 5 – полуосевая шестірня; 6 – сателіт; 7 – кришка; 8 – хрестовина. Головна передача заднього моста трактора МТЗ-80, 82 – це ведуча і ведена шестерня шестерня. Ведуча – встановлена на шлицевой кінець вторинного валу коробки передач. Ведена – кріпиться болтами до фланця корпусу диференціала. Ремонт головної передачі: реставрація шестерень, або заміна їх на нові. А також – відновлення технічних параметрів вала, і заміни деталей. Якщо вийшла з ладу муфта блокування диференціала трактора МТЗ-80, 82, то потрібно зняти кришку і кожух. Накладки з'єднувальних дисків замінити, якщо їх товщина менше 11,8 міліметрів.
    Користувацькі характеристики
    Тип техніки та обладнанняТрактор
    Особливості послугиПісляремонтне гарантія
    Термін виконання10 дн
    • Ціна: 10 100 грн

    Наскільки вам зручно на сайті?

    Розповісти Feedback form banner